Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İnegöl-Domaniç Yolu’na ilişkin paylaşımda bulundu. Bakan Uraloğlu paylaşımında, yolun her virajında ayrı bir manzara, her kilometresinde ise büyük bir emek olduğunu vurguladı.
İnegöl-Domaniç Yolu ile dağların güvenle aşıldığını belirten Uraloğlu, mesafelerin kısaldığını ve vatandaşların sevdiklerine bir adım daha yaklaştığını ifade etti.
Uraloğlu’nun paylaşımı, bölge ulaşımı açısından önemli güzergâhlardan biri olan İnegöl-Domaniç Yolu’nun önemini bir kez daha gündeme taşıdı.

Kaynak: Haber Merkezi





